Sunday 13 March 2011

permata jantung saya

assalamuailum... :)
saya nk perkenalkan anda2 suma dgn keluarga saya yg sgt2 saya cinta & sayang (miss them)
mula2 saya nk kenalkan insan2 yang telah bersusah payah melahirkn,membesarkan,menjaga,mengajar saya
mereka adalahhhhh....
                     EN.NAZRI BIN SAMSUDIN & PN.ROZITA BINTI AHMAD ZUBER
ini lah en.nazri & pn.rozita saya  (sgt2 heart mereka)  :'( 
 Bapa saya ni sorang yang sgt2 baek.slalu cuba nak bagi yang trbaek kpd anak2 dia.wlaupon kadang2 dia marah,saya tawu dia sygkn kmi adk bradik trmasuk wife dia yang amat dia CHENTA  <3.hehehe
my father is a very hardworking man,caring dan sgt suka tgk wyg (ianya tlah mengalir dlm darah saya.hehe)
hobi bapa saya nie dia suka tgk bola dgn kwn2 dia,tp entah mengapa,bagaimana saya tak minat tgk bola,rasa mcm apakah sbb kita tgk bola nie,mcm sgt2 buang masa (tgk org lari smbil tendang bola)  :O
1 lagi hobi dia,dia suka sgt balik rmh lmbt,sbb apa??sbb dia suka lepak kt warung kopi bwh rumah smpi pukol 1,kesian kt my mummy slalu keseorngan.hehehe..tp wlau apa pon,saya sgt2 sygkn ayah saya  (u'r my hero  <3)
OK !! next is the lovely & awet muda woman,PUAN ROZITA BINTI AHMAD ZUBER
ini lady sgt2 la hardworking dlm kerja,slalu jgk balik rmh lmbt.sbb apa??sbb keja...isk3..hehehe
tp wlaupon my mummy kuat bekerja,dia sgt2 sygkn anak2 dia.klaw dia cuti, INSYAALLAH dia akn masak utk anak2 mithali dia nie  *perasan,mithali la sgt  :)  *
my mummy sgt2 caring,saya sgt2 sayangkn dia,i cannot live without her (n my father too),bila kena duduk dkt arau ni,saya slalu rindu sama dia,takleh nk berpisah dgn my mummy  ( saya ni ank emak yea  :D ), disebabkn slalu miss her soo much,saya akn blik rmh evry 2/3 weeks.hehehe....  :)
tgk!!tyme tulis bnda ni saya dh start rindu kat my mummy dh..  :'(
anyway,saya nak ckap yg 'SAYA SAYANGKAN PARENTS SAYA  <3'

yeay...!!yg seterusnya pula adlh kakak2 & adik saya..syg mereka  <3
yang pertama is NURUL NADIA BINTI MOHAMED NAZRI
wif her husband at their wedding day..sgt sweet!!  <3
  Ok!!lets talk bout her,
she is my petite sister,her height is about 160 cm ( the not tallest in the fmily besides from my mother)hehe
dia ni sgt2 caring,(saya igt tyme saya slalu saket dia lah yg nnt tlg amik mknan,tny ok ke tak,dah sihat ka blom,nak apa2 lagi tak.)skrg nie dia tak leh buat camtu dah sbb dia dh kawen (congratulation :D )
skunk nie saya taw dia sgt2 bahagia dgn suami dia, & perkara yg plg penting bila saya balik png is going to her house.tiap2 kali balik mst p rumah dia,tak taw knp.rindu kott..hehehe
btw,saya mengharapkan yg terbaik to my sister n i hope she will be happy with her marriage & may god bless u n ur family.SAYANG ALONG!!!  <3

next in our family is.... CHEF NURUL NATASHA BINTI MOHAMED NAZRI
kami mempunyai mata yg hmpir sama (tp saya pny mata xtra large cket)hehe
ini lah my 2nd sister,dia skrg ni tgh stdy dkt uitm dungun,terengganu  (sgt2 jauh,ujong dunia),klaw saya jadi dia mst nanges sbb tak boleh blik rmh tiap 2 mgu..(tak rela) dia amik kos CULINARY ARTS.ni la bakal pengganti chef wan taw,dia masak sgt sedap,raya last year dia masak kuah apa taw dah lupa.tp sgt sedap (tp my mummy cooking is better)hehe...
kalaw nak tawu dia nie sorang kakak yg sgt mereng,tp skunk nie dia dah muslimah cket (saya suka!!alg...bila lagi ha??hehehe)dulu kakak saya nie sgt2 yeah xtereme,suka skateboard.!haha
igt lagi tyme zmn2 dia suka gila maen skateboard,sgt lawak.hahaha (pengaruh kakak sulung saya.hehehe)
tp skunk nie dia dah tak maen dah bnda2 tu (betol kan??,ka agh maen sengap2.hehehe)
skunk nie dia praktikal kt langkawi,hotel apa tah. :)
susah gila nk jmpa kakak saya nie,cuma boleh jmpa tyme cuti sem ja  :(
btw,saya nak ucapkan slamat berjaya kpd kakak saya nie,kerja leklok kat sana taw.bulan 4 ni kita jumpa.weeee  :)  <3

jeng..jeng..jeng..the last 1,the ketegaq 1..NURUL NATALIA BINTI MOHAMED NAZRI
guna webby saya..hehehe
 klaw suma nak taw,ni la adk bongshu saya,sorang2nya adik saya yg terSHAYANG..  :)
dia ni seorang yg sgt2 lah ketegaq (biasa la,ank last)kadang2 geram jugak dgn perangai dak kecik nie,klaw tak dpt bnda yg dia nk,dia akn buat muka yg sgt2 'lawa'.
klaw nak taw,skunk ni kat rmh.dia dpt mcm2 bnda taw tak,mentang2 lah tgl dia sorng ja kat rumah tu  (sja my daddy n mummy spoiled her)suka la tu budak kecik nie.!!hehe
tp walaupon dia ni SGT2 ketegaq,saya tetap syg dia.saya kna la jaga dak kecik ni leklok,dia la satu satunya adik ku... syg adik ku!!hahaha  <3
klaw suma org nak tawu,setiap org adik bradik dlm family saya ada nama2 yg kami panggil antara 1 sama laen,smpai skunk pon still panggil (nama nie my daddy n mummy tak panggil taw,kami adk bradik ja)  :)
kakak sulung is DOBI
kakak second is DOCI
adik bongshu is DOLI
tp mcm mana tanpa khabar berita yg tak diduga saya di panggil TOKYEN..laen dari yg laen ??
stakat itu sajalah buat masa nie,jam sudah menunjukkan pukol 11.51 mlm,GUDNIGHT!!
assalamualaikum..  :)

4 comments:

  1. Waalaikummusalam. Abg, hg kata aku mereng??? Chait! Weh, aku follow hg dh ecececece

    ReplyDelete
  2. hahahaha...suka dah ada blog
    fb tak layan sgt dah
    hahahaha

    ReplyDelete
  3. Hha awai2. Tunggu lama sikit, nt hg boring la. Haha

    ReplyDelete