Sunday 13 March 2011

kawan kawan yang sgt saya sayang & chenta

assalamualikum

kali nie tiba pulak giliran kawan2 saya yg sgt disayangi lgi dikasihi.mereka ini lah yang telah bnyk menginfluence saya dlm bnyk prkara & dgn mereka ini la saya tak berada di bawah tempurung lagi..hehe
yan pertama yg sgt2 menginfluencekn geng2 kami adalah....
                                               FATIN SYAMIMI BINTI ABD.RASHID <3
tusyen gtc pun..
ini perempuan sgt2 lah gila.saya sgt2 suka berkawan dgn ini perempuan.actually saya dgn dia sama skolah sjk skola rendah lagi,tp tak rapat pun..tyme skola menengah ja kami rapat,tu pon tyme form 4 start rapat.tp entah mengapa,bagaimana dan kenapa kami dgn mudah dan sgt ajaib sgt mudah rapat dan trus klik!!haha
dia nie skunk tgh study dekat keyel, kos account (saya sgt 'suka' acc),sjk2 dia study dkt keyel dia slalu ckp keyel dgn saya dlm fb.suka over!!tp disebabkn ke'over'an dia tu la saya suka kwn dgn dia.haha!!
dkt keyel dia dah ada beshtie baru,saya rasa bagai dipinggir.  :(
ttp tak apa la,saya sedar siapa saya ini (ayt sadis gila),walaupon skunk nie susah sgt nk ketemu sama dia,saya akn ttp sygkn dia smpi bila2.sayang kamo!!  <3

ini adalah wanita yg bernama NUREMILIAWATY BINTI AHMAD KAMER
guna hp saya pun..  :)
ok!!the second 1 is seorang yang sgt2 gelong,sama spt kwn saya di atas..dia sgt suka over & dia mempunyai gigi yang amat tajam (gigi jaws),klaw nak taw gigitan dia akn meninggalkan bekas yang sgt sakit.
ini lah akibatnya apabila dia mergila (saket taw)  :(
tapi walaupun dia gelong,dia seorang yg sgt baek dan slalu sgt menangis.hehe..klaw nak taw dulu saya dan dia mempunyai sejarah yang buruk (kes tampar)hahahahah...tp kalaw bkn disebabkn peristiwa tu maybe kmi takkan berkawan,soo saya sgt2 bersyukur apabila peristiwa tu berlaku!!di sebabkn peristiwa tu la kita jadi kwn smpi skunk emy!!dia ni tgh study dkt terengganu,U apa tah,kos account jgk.& skunk dlm hati dia ada taman,taman tu adalah abg shaher..!!hehehe...smuga bergumbira dgn lyfe kamo yea emy!!!sayang sama   kamo!!  <3

lepas nie pulak adaaalah..NATASHA FAIRUZA BINTI MAD NASIR
perempuan ni mempunyai otak yang sgt gila,tp slalu ada problem xpecially pasal MATI SURI..kadang2 geram aku dgn perempuan ni.klaw nak taw kami ni pelatih2 PLKN (sgt bangga),dia dpt dkt wang kelian,saya dpt dkt bkt mertajam.lps dia balik dari plkn,dia sgt berubah..kulitnya sgt hitam kerana terkena limpahan cahaya matahari negeri perlis (saya tak kutuk noe)hehe..tp skunk nie dia dah puteh balik taw!!
saya selalu pergi rmh dia kalaw boring,tu pun kalaw ada transpot(shedah) la..kalaw transpot tak da,tak pergi la saya.hehe..skunk dia tgh study dkt jengka(hulu),pahang kos OM..lps nie dia leh jadi secretery saya pun..hehehe
anyway saya nak wish dkt dia supaya succes slalu,kita kwn slama2nya!!  <3

next is RASHIDAH ANAK PAK JAMAL.hehehe
ini adalah perempuan yang tiada hati a.k.a no heart.dia ni tgl dkt dgn rumah saya ja pun tp saya jarang p rmh dia sbb malas nak jalan kaki trun bukit tu.hehe..ini perempuan sudah semakin matang taw dak,dia skrg sudah pandai bermain skandal (notty2)hehehehe..dulu saya igt dia ni pendiam,skema.rupa2nya hampeh...!!dia sama ja dgn org2 kat atas ni..hehehe...dia ini lah transpot saya klaw saya nak pergi rmh natasha,hehehe...motor  baru pun..!!hehehe..skunk dia study dkt perak kos...??tak igt la.hehe..tp kat perak tu la dia da bnyk skandal.hehehe..
aku hrp kita kwn lama2 noe sedah!! heart kamo jugak!!  <3

ding dong.ding dong. yang terakhir wakil dari avon NORAINI BINTI IBRAHIM..yeaahhh
fuyoo...korea tu...  ;)
ok..ni pulak kisah seorang perempuan bernama nini (neyney),dia ni wakil avon taw dak,& baru2 nie dia baru balik dari korea,dah la tak bagitaw dia p!! kami tak kata apa2 aih dkt hg klaw hg p korea tu,juz gtaw ja la..kami takkan kata hang berlagak la,kita kan kwn takkan nk kata camtu.pasni p mana2 gtaw kami suma!!igt tu nini!!syg kamo!!
dia ni sgt2 suka ponteng skola dulu,dia la 'RATU SEGALA RATU PONTENG SKOLA',dia la yg plg kecik dlm geng kami,sgt!!n skunk nie bdn dia smkin shrinking,taktaw knp..  :(
wlaupon smkin shrink dia ni bawa keta,moto sgt la gila babi,sgt2 gila babi, pny la sgt2 laju!!takot naek dgn dia,dah la seat keta lgi tinggi dari dia.hehehe(jgn marah noe)
fyi,kita akn kawan slama lamanya(wlaupon tiap kali ajak kuar susah nk kuar)!!syg hg <3

INI ADALAH KENANGAN MANISH KAMI.....  <3
PERFECT!!!  
sgt 'lawa'!!  :D
BJ!!
over!!happy!!curious!!
moto mahai!!!
subaidah!!
ratapan anak tiri (ular) sgt kebabish!!  :D
emy chingay!!saya over!!  :D

No comments:

Post a Comment