Thursday 17 March 2011

shopping for bankerz dinner!!!

assalamualaikum...  :)

hari ni saya dgn kwn2 cari baju (cuma teman ja,saya dh bli pun..) tuk dinner banking yg akn diadakan pada 16/3/2011.sgt penat,dah la hari tu cari baju dkt aloq staq,jitra dgn kangar.
hari ni cari kat c-mart dgn the store pulak.lenguh kaki den mcm ni.btw,below are the pic yg sempat ditgkp.hehe..  :)
zaid telah membunuh ptg itu  :(
tot.tot.baju itu sgt hodoh!!  ;)
naek moto pun..(hny menumpang) ;(
indah sgh panorama..  :)
c-mart pulak. (pun x jmpa)
tak beli sbb takda size pulak dh..  :(
baju c-mart murah2.. (murah ka??)  :)
saya tkg jahit baju pun..  :)
 
 mirul.zaid.nazril  (suka!!)
































dah habes shoping dgn yg di ats (tp tak bli papon,ponat den!) kami pi kelas marketing.lps kelas mkt,saya dgn rasa penoh 'rajin' menemani rakan saya yg laen pulak ke c-mart lagi!! rajin kn saya!??kali ni pi sgt penat sbb apa??sebab shopping smpi mlm.. fuhhh..
sgt penat!! tak tipu..  :(
kita mkn dulu before shoping!! TAT NASI AYAM.sedap yaw!! :)

p/s: sorry,gmbr takleh ltk sbb line sgt 'baguih' ini mlm.btw,jgn lupa utk tgk gmbr2 dinner.sgt awesome (baju saya sama dgn date saya)!!hahahaha

No comments:

Post a Comment